Acceder

Pulso de Mercado: Intradía

290K respuestas
Pulso de Mercado: Intradía
157 suscriptores
Pulso de Mercado: Intradía
Página
28.691 / 36.522
#229521

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Ya veo ya. El único consuelo q he podido colocarlos más arriba. Así seguimos perdiendo pero algo menos
#229522

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Yo cierro muy difícil para mí operar detrás del precio.

hasta mañana.

Si me lee , verifique que no diga una estupidez. Tenga criterio propio.

#229523

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Por hoy acabo con esto:

#229524

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Cerramos estos 978
#229525

Resumen de la sesión

Esto de los resúmenes es lo que mas me gusta, siempre se acierta, ahora cuidado con los mínimos



Los nombres es lo de menos, van todos a una

#229526

Re: Pulso de Mercado: Intradía

La FED es sencillamente patética. Si Powell tuviera algo de decencia habría dimitido ya. Está cayendo al mismo nivel de patanes como Pallete:



Fed signals first rate rise will come in 2023


Officials bring forward forecasts for tighter monetary policy after boosting inflation projections


"But whereas in March, when most Fed officials predicted that current rates would be maintained until at least 2024, the consensus has shifted towards an earlier lift-off in 2023, signalling the central bank’s belief in a faster transition to a full recovery and tighter monetary policy. The Fed’s projections indicate at least two rate increases are expected in 2023. "


" The FOMC on Wednesday kept its asset purchases steady at $120bn per month — another feature of the exceptionally loose monetary policy introduced to fight the economic fallout from the pandemic. Officials are expected to have held initial talks on the timing and conditions of an eventual move to start reducing those bond buys, but the statement made no mention of a shift. "

" The process of reducing the Fed’s debt purchases, known as “tapering”, could be discussed for months before a move is made. The Fed has said the economy would have to make “substantial further progress” compared to last December in order for to start scaling back its extraordinary support for the economy. "



La falta de coherencia de Powell se demuestra fácilmente comparando sus ideas en 2013, cuando la FED inició el tapering con una inflación subyacente del 1,6%, con su postura actual, donde no hace ni el huevo, mantiene tipos de interés a cero y compra deuda basura a mansalva, con una inflación subyacente del 3,2%.

Hoy día cualquier charlatán o vendedor de crecepelo puede ser banquero central.
#229527

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Cerramos estos 921. Hace tiempo q no me divierto, más bien sufro
#229528

Adios

Si a las 9 no están en "me lo pensare" mal asunto, muy malo

Brokers destacados