Rankia España Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

32,5K respuestas
Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo
82 suscriptores
Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo
Página
1.616 / 2.206
#24226

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Muy buenas a todos, estoy interesado en entrar de nuevo pero con otra operativa (CFD ni en pintura en mi caso). Si, lo de esta bicha es de locos… os vuelvo a seguir y a la espera de animarme a comprar ( por valoración la veo atractiva pero quien sabe…)

PD. Ya estoy dentro con unas cuantas…
#24227

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Bienvenido de nuevo, a ver si para esta te sale bien (y a los demás). 🤪🤪

Yo la veo fácil con un 20/30% al cierre, pero ni idea en qué sentido. Lo de Amarin la semana pasado me dejó temblando, y eso que ya no las tenía, y viendo como se la casca este mercado con cualquiera que defraude…. 
 A ver si sale cara, a mi lo que sea menos del 30% de margen neto será muy malo, y ya me replantearía en serio esta sangría, si se acerca al 50% sería esplendido. No espero sorpresas en la facturación porque entiendo está comentado con las casas de análisis.
Y ya si actualizaran perspectivas la rehostia pero no lo espero.
#24228

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Creo que lo mas importante es seguir tu instinto y estrategia, en lo personal la mia es evitar este tipo de fechas y usar las herramientas que me han funcionado en el pasado para buscar un crecimiento constante, ir a lo seguro evitar apostar, Supongo que los intridias van a estar fuera y los fundamentales dentro

@javiermgv ya ni me recuerdas verda? Jsksjsk siempre seguia tus post en el foro de investing cuando Johny aun seguia dentro, eran buenos tiempos esperando la aprobación
#24229

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Bienvenido!!! Comienza la manipulación. Post en 49-50 ahora mismo.
#24230

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Claro que si! Me alegro de verte de nuevo :)
#24232

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo



Novavax GAAP EPS of $2.56 misses by $0.09, revenue of $703.97M misses by $141.23M


May 09, 2022 4:04 PM ETNovavax, Inc. (NVAX)By: Niloofer Shaikh, SA News Editor
  • Novavax press release (NASDAQ:NVAX): Q1 GAAP EPS of $2.56 misses by $0.09.
  • Revenue of $703.97M (+57.4% Y/Y) misses by $141.23M.
  • Novavax (NVAX) continues to expect to achieve its FY2022 total revenue of between $4B and $5B vs. consensus of $4.49B.
  • Total revenue reflects all sources, including product sales of Nuvaxovid by Novavax, grants revenue, royalties and other revenue.
  • "Novavax has been successful in launching our protein-based COVID-19 vaccine worldwide and executing on our plans for ongoing label expansions for pediatrics and homologous and heterologous boosting. Reinforced by our first profitable quarter, with $704 million in revenue, we are continuing our robust commercial rollout." said Stanley C. Erck, President and Chief Executive Officer, Novavax. "Importantly, as new variants have emerged, we have progressed our strategy to be ready to address the dynamic environment and continue development beyond COVID-19 with our COVID-19-Influenza Combination vaccine candidate."
#24233

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

ya le estan dando en el after...y yo , todo iluso he metido mas carga antes de cierre.
que desastre .......
#24234

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Han sido peores que los esperados😔😩
#24235

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Me han dejado muerto. No entiendo por qué sólo han metido 31 millones de dosis en el Q1:

 
  • Total revenue for the first quarter of 2022 was $704 million, compared to $447 million for the comparable period in 2021. First quarter of 2022 total revenue includes $605 million of revenue comprised of $586 million of product sales from NVX-CoV2373 based on 31 million doses sold by Novavax and $19 million of royalties and adjuvant sales to our license partners. Grant revenue of $99 million in the first quarter of 2022 compared to $447 million in the prior year resulted from a decrease in funding under our agreements with the U.S. government and with the Coalition for Epidemic Preparedness Innovations.
  • Cost of sales for the first quarter of 2022 were $15 million and 3% of product sales in the period. During 2021 and prior to receipt of regulatory authorizations for NVX-CoV2373, certain manufacturing costs were expensed to research and development that would otherwise have been capitalized to inventory.
  • Research and development expenses for the first quarter of 2022 were $383 million compared to $593 million for the comparable period in 2021. The decrease was primarily the result of lower clinical development activities for NVX-CoV2373 and the capitalization of NVX-CoV2373 manufacturing costs during the first quarter of 2022.
  • Selling, general and administrative expenses for the first quarter of 2022 were $96 million compared to $63 million for the comparable period in 2021. The increase in the period was the result of activities in support of the commercial launch of NVX-CoV2373.
  • Net income for the first quarter of 2022 was $203 million compared to a net loss of $223 million for the comparable period in 2021.
  • Cash, cash equivalents, and restricted cash were $1.6 billion as of March 31, 2022, compared to $1.5 billion as of December 31, 2021. Through sales of Novavax common stock pursuant to at-the-market (ATM) offerings during the first quarter of 2022, Novavax raised net proceeds of $179 million.
 
#24237

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

A ver si explican como pretenden alcanzar los 4b-5b porque a este ritmo es dificil.
De todas formas con 3b que es lo que yo me espero en 2022, a estos precios es compra fiable para ganar y/o recuperar.

Espero que la sigan tirando mañana porque compraré más. Está demasiado barata a estos precios. Pero no creo que la tiren mucho.
#24238

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Ahora de todas formas si habla Stan ,motiva al mercado y le da la vuelta en un ti ta >_<
#24239

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

entonces si que le da el tiro de gracia.....
#24240

Re: Novavax (NVAX): Un Nuevo Comienzo

Si puedes ir poniendo rayas y tu operativa lo agradezco...es ahora o nunca ya
Brokers destacados