Acceder

Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

444 respuestas
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
6 suscriptores
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
Página
11 / 31
#151

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Gran info alvdan01!!! Gracias por compartirla!!!!!!!!

Te pidieron ya todo para hacerte el estudio o es solo una reunión para informar de condiciones?? Lo digo por si ya te hacen todo el estudio y te dicen si o no ya o deberemos esperar hasta las fechas de la firma...?

Entiendo que tienen todo ya y ya nos hacen el estudio, aunque la entrega de los pisos y las firma sea para finales de septiembre/octubre...

#152

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Muchas gracias alvdan01 por esta información...

Sabes si aparte de la segunda hipoteca tienen previsto dar préstamo personal para el Iva?

Muchas gracias

#153

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Gracias por la información!
Aqui una de los nervios porque me queda mucho para poder ir a escoger. Espero que todavía quede alguno de los que me gustan... :)

#154

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Te piden que lleves todo lo que tengas disponible. En mi caso lo llevé todo y les dije que me gustaria mirar otras entidades.

Acordamos que yo me pondría en contacto con ellos en cuando supiera los importes exactos que necesitaré pedir ( seguramente el prestamo personal lo haga con selfbank q lo miré y salía más barato)

** en cuanto a la financianción de los gastos por iva no le pregunté lo siento.

#155

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Qué plazo tienes para mirar en otras entidades?

#156

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

No me ha dado plazos concretos , me dijo que le contactara en cuanto supiera las cifras concretas que yo queria.

Lo único que yo creo que les importa es que dispongas de como mínimo del dinero del IVA y los gastos y que la cuota del 100% no supere el 30% de tus ingresos.( las 14 pagas las divide en 12)

Con esos números me dio la impresión que ya tenían suficiente. Luego si puedes dar una entrada más alta o más baja o lo del préstamo personal ya dependía de cada uno.

Pero lo que realmente les importa son esos dos datos.

Me dijo incluso que hasta la fecha de la firma , es decir hasta finales de sept, teníamos tiempo para modificar los importes dependiendo si conseguia financiación extra de otra entidad .

#157

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Muchas gracias alvdan01!

#158

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola a todos, no puedo subir la foto pero por favor id al siguiente enlace, veréis el precio de un ático junto a nuestra nueva finca... incluso en una de las fotos asoma se ve una esquina del que puede ser nuestro nuevo hogar
http://www.idealista.com/inmueble/29819259/

Como aperitivo:
Ático en venta en calle del doctor aiguader, Sant Pere - Santa Caterina i la Ribera, Barcelona

3.950.000 € 205 m² 4 hab.

#159

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

A qui li interessi,

confimat. La Caixa Catalunya financia la compra d'aquests pisos amb hipoteca de fins a 40 anys sempre i quan al cumplir-los no excedeixis els 70 anys amb euribor+1,25.
Financia fins al 80% del valor de taxació.
Això sí, cal pagar totes les despeses de registre, notaria, taxacio, etc.. En això se surt perdent perquè a la caixa només pagues els 1700 euros de la subrogació i a catalunya caixa, el director m'ho ha d'acabar de confirmar, però les despeses totals se n'aniran a uns 3500 euros mes o menys.

hipoteca amb les condicions de la caixa a 30 anys de 108.000 euros:

quota de 394 € mensuals i acabes pagant 141.835, 41 euros (33.835,41 € d'interessos)

hipoteca amb les condicions de Caixa Catalunya a 30 anys de 108.000 euros:

quota de 368,13 mensuals i acabes pagant 132.525,65 euros (24.525,65 € d'interessos)

i això suposant que els tipus d'interes es mantenen invariables al llarg dels 30 anys

si fas la hipoteca a 35 anys amb caixa catalunya queda aixi:

quota mensual de 326 euros i acabes pagant 136.912,73 euros (28.912,73 € d'interessos).
Aquí, tot i hipotecar-te a 5 anys més, encara pagues 4.000 euros menys d'interessos que restant a les despeses de mes que has de pagar et queda un saldo positiu d'entre 1.000-2.000 euros)

pot ser una opció interessant a llarg termini per aquells que vulguin pagar una quota bastant assequible ja que al final del camí acabes pagant lu mateix que la hipoteca de la Caixa que ofereix el Patronat.

i, després, per últim i adreçada per als menors de 30 anys està l'opció de la hipoteca a 40 anys de la caixa catalunya.
En aquest cas:

quota de 295 euros mensuals i acabes pagant 141.387,17 euros (33.387,17 € d'interessos).
Aquí pagues mes o menys igual d'interessos que la hipoteca que ofereix el patronat però és a 40 anys.
Ideal per a aquell que ara te menys de 30 anys que no li importi hipotecar-se fins l'hora d'anar-se'n al geriàtric a canvi de tenir una quota mensual molt assequible.
Al final de la hipoteca s'haurà pagat uns 3000 euros més que la de la caixa, ates que tot i que la quantia final es gairebé la mateixa (capital+interessos) haurà hagut de pagar les despeses incials que amb la subrogació d'hipoteca s'estalvia.

Només dir que aquests números estan fets sobre una hipoteca de 108.000 euros que és l'import mitjà de tots els pisos. A més diners demanats, òbviament, la quota pujarà i a menys, baixarà, però això ja ho pot calcular cadascú amb qualsevol full d'excel d'amortització de préstecs amb retorn francès.

per últim, afegir, que a tot això, t'obliguen a contractar lu de sempre, assegurança de vida, de la llar, nòmina, targetes, etc...

l'assegurança de vida el director de l'oficina em va dir que eren uns 150 euros i la de la llar depèn de moltes variables (continent i contingut, metres quadrats, joies, alçada del pis, etc...) i em va dir que fins que no sabés el pis exacte era millor no calcular-ho perquè no seria exacte del tot, però que en qualsevol cas serien uns 200 €/any.

Be, al emrcat hi ha altres hiptoeces, el santander tb ofereix a l'1.25 però has de guanyar 2.000 euros/mes, el sabadell a l'1.50, però he fet números i no compensa gaire respecte a la que ofereix el patronat.

Una altra opció que és casi idèntica a la de caixa catalunya és la d'ing direct, però, jo, una per l'altra, jo, prefereixo la de catalunya caixa.

i, finalment, per als que ho puguin pagar i no vulguin sustos, està la fixa del banc sabedell al 2,90 si guanyes mésd e 2.000 €/mes i al 3,25 si guanyes menys.
D'aquesta també em vaig informar i el director em va dir que la seva entitat not enia problemes a fer hipoteques amb pisos de dret de superfície.

On si que em van negar la hipoteca per aquest motiu va ser a triodos bank.

bé, espero haver ajudat amb aquest missatge.
sort a tots!

#160

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Gràcies ecanosan!!!! Molt bona informació!!! En el meu cas em serveix de molt ja que volia annar a Catalunya Caixa però si no et donen el 100%, res. Jo tinc per l' iva, despeses i algo pels mobles... ni un duro més... ;)

Mil gràcies de nou!

#161

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola Carlmp,

doncs no se si financien el 100%.
Jo vaig preguntar en funció de la meva sitaució personal.
tot serà que hi vagis i preguntis sobre la possibilitat d'obtenir finançament pel 100 % del valor de taxació.

#162

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Ah!! OK! Preguntaré doncs. Merci de nou!!!!!!!!!!!!!!!

#163

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola, podries dir-me en quina oficina de Caixa Cataluny t'han donat aquesta informació?

Gràcies!

#164

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

C/ Sants cantonada carrer tinent flomesta.

no sé el núm. d'oficina, pero mira-ho a la plana web i la trobes segur.

#165

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Vaig anar divendres a triar. La meva primera opció eren els pisos de tipologia 'B', i em va comentar que no quedaven i que, fins i tot, hi havia una persona en espera. Em va comentar que per estar a la llista d'espera d'una tipologia o pis, cal rebutjar a assignar-te un pis.
A qui el desitjàveu, com jo, sorry!