Acceder

Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

444 respuestas
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
6 suscriptores
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
Página
8 / 31
#106

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Teniu una idea de per quin ordre van o quina llista sou?

#107

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Yo soy de la reserva territorial y tengo cita mañana para escoger, por lo que entiendo que primero elegiremos los de la reserva territorial

He llamado al Patronat para informarme de cómo es el proceso de selección y más o menos lo que me han dicho es que dentro de los límites que hay para cada contingente podemos escoger todo lo que haya disponible en el momento que nos toque.

Saludos

#108

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola! Jo tenia el número 54 a la llista del contingent general i m'han citat per triar pis el dia 23 de juny. Sabeu si hi ha pisos reservats per cada llista o simplement els de territorial tenen prioritat perquè són citats abans? Si els que aneu triant pis aneu posant per quin us heu decidit, ens ajudarà a la resta a fer-nos una idea del que va quedant disponible. Sort a tots!

#109

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Si, cada llista te els seus pisos reservats. els de Règim General només podem triar entre els que venen a l'anex de la carta. Si t'hi fixes, hi han pisos que comencen a partir del 6è, només.
Veig molt bona idea que la gent posi els pisos que es van elegint, i així descartar opcions que teniem en cap, abans d'anar el dia de tria.
Per cert, jo crec que tinc el numero 27 del general, i trio divendres 19

#110

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Gràcies matrevor!

#111

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Gràcies per la informació☺

Per la cita del pis heu rebut una carta directament del patronat o del consorci? Quina documentació demanen ara a part del certificat de fe de vida?

En cas de no poder anar a la cita es pot autoritza a una persona?

#112

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

* Fe de vida y estado
* vida laboral
* Declaración renta año 2014 (presentada en 2015)
* Orinal y fotocopia contrato laboral vigente
* 3 últimas nóminas

Lo hay que llevar al Patronat Muninipal de l'habitatge.( C. Doctor Aiguader 26-36)

#113

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Bona tarda,
Jo era de la reserva territorial i avui hem començat a fer la tria dels pisos. Et deixen triar entre tots els pisos de la llista que no han estat triats encara. Si us hi fixeu, n'hi ha 114, que sumats als 6 adaptats, fan els 120 del sorteig al que vam optar. Aquests edificis tenen un total de 150 vivendes, de les quals n'havien reservat 30 per un programa de l'ajuntament, que correspondrien amb les vivendes que no apareixen al nostre llistat.
Així doncs, tot i no ser el primer, he pogut triar la vivenda que he considerat més adequada a les meves possibilitats i gustos. Amb això, han revisat la meva documentació, m'han fet la reserva i m'han emplaçat a dirigir-me a l'oficina de la Caixa de Pla de Palau (tal i com s'havia comentat en un missatge anterior) de cara a valorar la viabilitat de la hipoteca per la meva situació, segons les condicions que ja apareixien a la carta anterior (eur+1.75%, etc). La noia que m'ha atès, m'ha comentat que podem anar a altres entitats, però que per la seva experiència amb altres promocions de dret de superfície, només les acceptaven la Caixa, ING i un altre banc (si algú pot completar la informació, ho agrairé).
Ens donen un plaç de 5 dies hàbils per posar-nos en contacte amb l'oficina de la Caixa en qüestió i aportar gairebé la mateixa documentació que hem presentat al PMHB de cara a fer l'estudi de viabilitat de la hipoteca i puguin donar una la seva evaluació de cada cas. Cal recordar que si no ens concedeixen la hipoteca, som descartats directament de l'adjudicació i el pis "triat" tornarà a estar disponible pel següent de la llista. En el cas que ens concedeixin la hipoteca, ells mateixos es posaran en contacte amb PMHB de cara a formalitzar el contracte. El següent pas, consisteix en informar a la Generalitat de cada expedient, conforme complim amb tots els requisits, ens concedeixen la hipoteca i donen el vist-i-plau a l'operació. Això, m'ha dit que era un procés que fàcilment durarà un mes (que és el temps que tenen de marge i sempre l'esgoten), amb la qual cosa, m'emplaçava a la firma del contracte al mes de setembre-octubre perquè a l'agost està tancat.
Després de la reserva, ens han donat una cita per poder veure el "nostre" pis aquesta mateixa setmana, les cites estan previstes per dijous o per divendres per la tarda, si més no, les adjudicacions d'aquesta setmana. També ens donen el plànol de distribució del pis i una breu memòria dels acabats dels pisos.
Sembla que comencem a veure el final del procés...

#114

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Me pregunto que os han parecido los pisos, no en cuanto a tipología o calidad sino a su ubicación y vistas, vimos los de la sexta planta, los que dan delante del andén, unos más encajonados que otros a la estación, me decepcionó las vistas, al menos si son altos es una posibilidad pero si son los de las primeras plantas creo que pasaría de ellos su única vista es el andén eso si son mas silenciosos.
Después los que dan aiguader indiscutiblemente tienen las mejores vistas aunque me parecieron que son excesivamente ruidosos, quizás porque ahora vivo en un interior en el que no se oye nada

#115

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Tengo una duda.
En caso de tener que hacer la segunda hipoteca, para asumir el 100% del valor, el máximo del 30% de gasto sobre el neto percibido se haria sobre solo el 80% de la primera hipoteca o sobre la suma de las dos?

#116

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Que vols dir amb lo de 150 habitatges? Aquestes 30 vivendas tb suman ara?

#117

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola,

una pregunta pels qui ja heu triat... a l'hora de decidir ho feu sobre plànol tinc entès, però hi ha fotos o algún vídeo? crec que seria més fàcil...

Moltes gràcies

#118

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Podrias decirnos de q tipo has escogido o tebhan dichobq ya se han escogido?

#119

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Voleu dir que els de reserva territorial podeu escollir únicament entre els 30 que us tenien reservats, o entre els 120? Si és així imagino que els de contingent general podrien escollir també entre els 120 no?

#120

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Muy Buenas,
Gracias por la información. A mi me gustaría saber como queda la lista definitiva del contingent general teniendo en cuenta toda la gente Que ya ha renunciado. Yo era reserva del contingent general, posteriormente adjudicataria. Me gustaría saber como quedan las listas definitivas. Alguien sabe si tenemos acceso a ellas?