Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
8.351 / 16.989
#66802

Re: Farmas USA

ADXS

Confío que aprovechen hoy para tocar soporte, cerrar opciones y que empiece a cabalgar nuevamente el canal el lunes. Si me equivoco, me cagaré en todos sus muertos y en los míos.

SGYP

Suerte con ellas. Hoy es el día en mi opinión en que comenzará a desandar el camino. Es más o menos lo mismo que dije para las AERI: y al tercer día (ayer) empezó a aflojar.

PS: yo también soy de Cardenal Mendoza por cierto, aunque desde que me volví yogui bebo más bien poco.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#66804

Re: Farmas USA

AERI

Pues las AERI acaban de hacer máximo en pre. Mi instinto me dice de entrar, pero me da que igual lo tengo estropeado y hoy es día raro de opciones. Las SGYP seguramente seguirán el mismo patrón. En fin, que no se nada.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#66806

Re: Farmas USA

NVAX

Si es que Novavax lo tiene todo... ¡hasta es un buen sitio para trabajar!
Novavax recognized by Washington Post as top workplace

GAITHERSBURG, Md., June 19, 2015 (GLOBE NEWSWIRE) -- Novavax, Inc. (Nasdaq:NVAX), a clinical-stage vaccine company focused on the discovery, development and commercialization of recombinant nanoparticle vaccines and adjuvants, today announced that, for the second consecutive year, it has been recognized as a Top Workplace for 2015.

“This recognition is a testament to the passion and dedication of our 350 SuperNovas,” said Stanley C. Erck, President and CEO. “Our employees exemplify the excellence and commitment necessary to make an impact on global health. I come to work every day excited to work with each and every one of them.”

The Washington Post Top Workplaces are determined solely on employee feedback via an employee survey conducted by WorkplaceDynamics, LLP, a leading research firm on organizational health and employee engagement.

Jill Hoyt, Vice President, Human Resources, said, “It is an honor to receive this recognition for the second year in a row. This award underscores Novavax’ commitment to creating a culture where our employees are a key part of innovative solutions, cutting-edge technology and shared success.”

The Washington Post publishes the complete list of Top Workplaces on June 21st. For more information about the Top Workplaces lists, please visit www.topworkplaces.com.

#66808

Re: Farmas USA

TGTX

Brean Capital reiterated TG Therapeutics (TGTX) coverage with Buy rating and price target $28
Previous price target: $22

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

Brokers destacados