Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
12.839 / 16.989
#102707

Re: Farmas USA

ABUS +17% buen cierre
hinly traded micro cap Arbutus Biopharma (NASDAQ:ABUS) is up 22% premarket on light volume in response to its announcement that it has inked an agreement with top shareholder Roivant Sciences for the sale of convertible preferred stock yielding gross proceeds of $116.4M. $50.0M will be invested initially with $66.4M to follow contingent on certain conditions and regulatory and shareholder approval.
• The preferred stock, with a four-year lockup period, will be convertible into common shares at $7.13 and will pay 8.75% annual interest.
• Net proceeds will fund the advancement of its HBV pipeline.

#102709

Re: Farmas USA

RDUS
Bueno, pues ayer ya cerramos en los $40 ! enhorabuena a todos los que compramos en los $32s que fuimos varios por aqui!

#102710

Re: Farmas USA

SGYP Ayer cerró +12% estuve tentada a comprar más la semana pasada pero me quedé esperando esos $2.51 que no llegaron. Sigo interesada en comprar, si alguien tiene graficos que comente posibles entradas. No creo que veamos esos $2.51?? gracias!

#102711

Re: Farmas USA

Igual en NVAX, penando en acumular más y mantener hasta final de Q por lo menos.

Tengo ya dos entradas ($0.85 y $1.19) por lo que estoy en verde. Framus, recomiendas algun buen disparo que pudiera darse?

mil gracias

Brokers destacados