Acceder

Neuron del MAB

2,16K respuestas
Neuron del MAB
4 suscriptores
Neuron del MAB
Página
6 / 275
#41

Re: Neuron del MAB

Perdón por el lapsus, mejor me lo pongo, ha cerrado a 2,84 y no a 2.78

#42

Re: Neuron del MAB

A primera hora 35.000 acciones de momento y subiendo un 3%

#43

Re: Neuron del MAB

A ver que tal se comporta hoy.
Yo creo que dentro de poco habrá buenas noticias publicas sobre Neuron...
A ver si no me equivoco.

Saludos.

#44

Re: Neuron del MAB

Pues se ha casacdo un picado de los ricos a 2,7...esas correciones necesarias o miedo a llegar a 3??

#45

Re: Neuron del MAB

Neol es una división de Neuron

Neol patents microorganism for waste-to-oil production

By Ron Kotrba | January 30, 2014

.
.
.

Neol Biosolutions, a 50/50 joint venture between the Neuron Bio Group and Repsol, has patented the microorganism Neoleum, which the company says is able to produce oils from waste at a faster rate than oil-bearing seeds such as palm, rape or sunflower.

The trademarked Neoleum culture in a one-cubic-meter bioreactor produces the same quantity of oil in a year than an extension of one hectare of oil palm in the same period of time, according to Neol.

The oils obtained are highly versatile, the company says, and their composition makes them ideal raw material for the production of biofuels such as biodiesel and biokerosene, or for other industrial applications such as biolubricants or surfactants.

Neol is working to scale up the process in order to manufacture enough oil to supply the biodiesel market with additional feedstock.

http://www.biodieselmagazine.com/articles/9531/neol-patents-microorganism-for-waste-to-oil-production

#46

Re: Neuron del MAB

Hola Nacmorn,

Desde luego es una barrera psicológica pero los superara en breve.
Saludos.

#47

Re: Neuron del MAB

Pues yo no puedo comprar Neuron desde clicktrade, de hecho me han contestado hoy desde el Servicio de Atención al Cliente de clicktrade que no se puede operar con valores del MAB a excepción de Gowex y Carbures..... en fin no sé, no quería hacerlo a través de banco.......

#48

Re: Neuron del MAB

90.000 acciones a estas horas

Brokers destacados