Acceder

Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

12,3K respuestas
Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones
2 suscriptores
Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones
Página
222 / 1.539
#1769

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Highlights From Some Recent Articles

Quick take on some upcoming FDA decisions and clinical data

By: Patrick Crutcher
A few comments to highlight some upcoming data or PDUFA events.

Threshold Pharmaceuticals (NASDAQ: THLD) has been quite the stock the past few months after landing a partnership with Merck KGaA and reporting positive top-line PFS data from their Phase 2 study in pancreatic cancer. On Monday, April 2nd @ 10:30AM PST, Threshold will be presenting detailed results from the randomized Phase 2b trial of the efficacy and safety of gemcitabine plus TH-302 versus gemcitabine alone in previously untreated patients with advanced pancreatic cancer. Overall survival data will be available in the 2nd-half of 2012.

Top-line data reported in February showed the following:
The median progression-free survival (PFS) was 5.6 months for patients treated with gemcitabine in combination with TH-302 at 240 mg/m2 and 340 mg/m2 compared to 3.6 months for patients…

Publicado en Chimera Research Group.

#1770

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Hola

¿de cuando es esa noticia? ¿hoy?

NaCl-U2

#1771

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Ok

#1772

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Bueno hasta el próximo dia 2/4/12 esto tiene pinta de aburrir hasta matar...no se deja coger...ni tampoco se puede acumular ya que la mantienen....el cuidador la va a acompañar hasta los 8$ aprox. quedan 8 sesiones...

#1773

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Aburrido u otra cosa. No me hacen gracia las acciones excesivamente "cuidadas", me dan "repelús", sobre todo porque a veces los cuidadores la cagan...No obstante, creo que vamos a disfrutar de aquí al verano. Otra que me está gustando es ZALICUS.

#1774

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Ya estoy dentro de THLD , ahora a esperar como amanece Abril.

Zalicus? Hay un tema ya muy manido del creador de este post.. Suerte con ellas

#1775

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Endocyte, lo comento un forero la semana pasada y ayer se marco una subida que me ha hecho recordar los mejores tiempos de nuestra THLD..... Creo que voy a comprar algo. SNSS , creo que esta consolidando en 2,5x ......, como lo veis?

#1776

Re: Threshold Pharmaceuticals, Inc (THLD): Opiniones

Efectivamente, se fijó en ella Eljuca, y tiene buena pinta. No tan a corto plazo como THLD, pero "a vigilar". El subidón "a lo THLD" lo pegó el 14/3. Ayer rebotó otra vez por encima de 5 (tal vez por lo que comentó Enola de los fondos)
En el hilo de Farmas USA de Romaov teneis mis comentarios https://www.rankia.com/foros/bolsa/temas/1081914-farmas-usa?page=5#respuesta_1157681
Creo que es mejor usar ese para otras farmas que no sean THLD. Le damos vidilla (al otro) y éste se dispersará menos
S2

Brokers destacados