Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
7.713 / 16.989
#61697

Re: Farmas USA

OCAT

No es nuevo, pero se nos había pasado por alto:

Top 10 cell therapy clinical studies in 2014

1. First results of embryonic stem cell-based trial
Since first isolation of human embryonic stem cells (ESC) in 1998 and approval of the first clinical trial by FDA in 2010 (Geron corp.), we have been waiting any safety results after transplantation of this type of cells into human. Finally, this year, preliminary results of Phase 1/2 clinical trials, conducted by Ocata Therapeutics in US, were published. The authors concluded that transplantation of ESC-derived product into the eye is safe in mid-term (up to 3 years). I think, this is single most significant clinical study in the whole history of embryonic stem cell field.

http://celltrials.info/2015/01/02/top-10-cell-therapy-2014/

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#61698

Re: Farmas USA

OCAT ni papa (como se dice en mi tierra) pero supongo que es bueno para OCAT. Hoy sigue su pelea con la m200 (a estas horas la gana)

#61699

Re: Farmas USA

Oncy
A eso me refería Solofarmas...esta para metesacas para alguien al que le vaya la volatilidad y controle de técnico.
Kbio es otra en una situación similar.
Framus,CLVS ya por 90$

#61702

Re: Farmas USA

Seguro que alguno de por aquí ha votado con el mail de su suegra,su vecina,su perro,el frutero de la esquina... :-)

#61703

Re: Farmas USA

Podría ser, yo sólo he votado con el mío.
NVAX

#61704

Re: Farmas USA

Ya hombre,estaba de broma,jeje.Yo también voté solo con el mío,y mañana volveré a hacerlo.
NVAX

Brokers destacados