Acceder

Farmas USA

136K respuestas
Farmas USA
Farmas USA
Página
1.919 / 17.076

Re: Farmas USA

Alguno acertara no¡¡¡¡¡jod...er

Globus Medical Inc (NASDAQ: GMED) is now covered by analysts at Canaccord Genuity. They set a "buy" rating and a $20.00 price target on the stock.
Globus Medical Inc (NASDAQ: GMED) is now covered by analysts at Oppenheimer. They set an "outperform" rating and a $18.00 price target on the stock.
Globus Medical Inc (NASDAQ: GMED) is now covered by analysts at Bank of America. They set a "buy" rating and a $17.00 price target on the stock.
Globus Medical Inc (NASDAQ: GMED) is now covered by analysts at Goldman Sachs. They set a "buy" rating and a $18.00 price target on the stock.
Globus Medical Inc (NASDAQ: GMED) is now covered by analysts at Piper Jaffray. They set an "overweight" rating and a $18.00 price target on the stock.
Globus Medical Inc (NASDAQ: GMED) is now covered by analysts at Leerink Swann. They set an "outperform" rating on the stock.

Interesante!!

Esperemos q suba cuando venzan esas opciones.LUego al llegar a casa mirare a ver si cuadran los datos del.articulo con los reales

THLD rompio el triangulo?¿?... que alguien me lo confirme please!!!

Dentro en AMRN de nuevo con 10000 a 13 se que esta alto pero le veo recorrido si baja promedio con 10000 mas.

Parece que sí, y a tenor de lo que sube, más firme se hace la teoría.

Gracias, es que estoy cn el movil, parece k hacen fuerza en 8,40!!!

Alguna noticia sobre THLD ? Me saltó el stop profit a 8,15 y no sé si acerté. Me queda la otra mitad, al menos no estoy fuera.
S2

Se habla de...
Pfizer (PFE)
Te puede interesar...
  1. USA pierde su calificación máxima de deuda, consecuencias.
  2. Deuda USA insostenible y en niveles críticos, bolsas celebrando algo