Re: Farmas USA
ONVO
Por lo pronto, me jode el corto. No creo que dure mucho el verde.
Organovo (ONVO) Announces Strong Prelim. Q217 Results; Updates FY17 Outlook
The Company expects to release full fiscal second-quarter financial results on November 3, 2016.
Organovo’s preliminary fiscal second quarter total revenue was approximately $1.4 million, consisting largely of product and service revenue(1). This result reflects a 357 percent increase in total revenue versus the comparable period of fiscal 2016 and a 54 percent increase versus the fiscal first quarter of 2017.
«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»
CLSN
Celsion (CLSN) Enters ThermoDox-Focused Collaboration with Children’s Research Institute
to conduct a clinical study of ThermoDox®, Celsion’s heat activated liposomal encapsulation of doxorubicin, in combination with magnetic resonance-guided high intensity focused ultrasound (MR-HIFU) to treat relapsed or refractory solid tumors in children and young adults. This investigator-sponsored Phase I clinical study is being partially funded by the National Institutes of Health and is expected to commence in the fourth quarter of 2016.
ALNY Para ASH (3-6 diciembre) puede ser una opción interesante con todo lo que en principio presenta.
orden compra 17,9 HZNP 50% de la carga
edito : a 17,8
IBB y XBI vienen muy rojos, raro que no te entre.
ACAD
ACADIA Pharmaceuticals Receives California Life Sciences Association’s 2016 Pantheon DiNA Award for Outstanding Therapeutic Product for NUPLAZID™
http://ir.acadia-pharm.com/phoenix.zhtml?c=125180&p=irol-newsArticle&ID=2210782
A 17,8 es donde la compre la semana pasada ... asi que un primer paquete de compra me parece apropiado.
el siguiente nivel lo veo en 17,6x ( eso seria un -10% para hoy ) y ya el siguiente en 17,0x. Pero eso ya seria romper el canal ascendente que inicio en Mayo y que yo creo que en parte tiene que ver con los resultados de fase 3 que tiene previstos liberar en Diciembre.
HZNP
ATNM
Sale Napodano a echaros un cable.
Comparing Actinium's Actimab-A To Seattle Genetics' SGN-CD33A
http://www.bionapcfa.com/2016/10/comparing-actiniums-actimab-to-seattle.html