Acceder

Mala gestión Mussap

2 respuestas
Mala gestión Mussap
Mala gestión Mussap
#1

Mala gestión Mussap

Dolenta gestió, pitjor atenció. Estan fora de Catalunya per treball, el dimecres 27/09/2023, el meu fill em truca dient-me que una de les parets del seu bany, s'està abombant. Em diu que, en picar, fa soroll a buit. Decideixo trucar a la companya quan arribi a casa, el dissabte 30/09/2023. La pòlissa tenia venciment en data 01/10/2023, (vaig donar l'ordre de no renovació per la nul·la professionalitat de la companya en sinistres anteriors). En trucar el dissabte a primera hora del matí i donar comunicat del sinistre, em diuen que l'aplicatiu no deixa introduir el sinistre, els hi reitero que la pòlissa encara està vigent i en responent que els havia d'haver trucat el dimecres. En fi, com veieu són molt dolents, encara que siguin d'aquí. Seguim amb les reclamacions.
#2

Re: Mala gestión Mussap

Jaume, aquesta web és per tot Espanya, de fet l'empresa és valenciana .... jo en el teu cas posaria la queixa en castellà, perquè arribi a més gent.

Jaume, esta web es para toda España, de hecho, la empresa es de Valencia ... yo en tu caso pondria la queja en castellano a efectos de mayor repercusión.

Además en este foro hay expertos en seguros, con los que yo me he cruzado en varias consultas, creo que no son catalanes, con lo cual creo que es intersante que tengas respuestas de como actuar. 
#3

Re: Mala gestión Mussap

Buenos días, por supuesto es lo más correcto.

Saludos,

Jaume