Rankia España Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

12 respuestas
RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!
RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!
#1

RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Fa uns anys aquesta assegurança valia la pena. En els darrers anys les companyies que tenen subcontractades són un autèntic desastre.
Per venir-me a obrir la  porta de casa "servei d'urgències" van dir-me que trigarien 2 hores i en van trigar 4h. Quan vaig trucar demanant explicacions em van contestar de males maneres.
Per tal que m'arreglessin una persiana que no podia pujar m'havia d'esperar un més, per tramitar-me una queixa i enviar un missatge de disculpes dos mesos,  i així una darrera l'altre. 
No la recomanaria per res del món. 
#2

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

 

Para los dos casos que cuentas, suele ser normal en la mayoría de aseguradoras, no te paso nada extraordinario. 

Cerrajero de urgencias menos de 4 horas, y servicio de manitas que no suelen ser muy rápidos, pues... 
#3

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Doncs fa uns anys el serraller trigava com a molt una hora i era amable. Si aquest és el servei usual no m'interessa deixo l'assegurança a tercer i pago menys. Ara m'he canviat de companyia ja us diré si és millor o pitjor.
#4

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

 

Vale, pues ya nos contaras, pero mejor que no tengas que utilizarla, jejeje. 
#5

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Por la simple falta de educación de "la monse", no me molesto en contestarle.
#6

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

 
该论坛不仅针对加泰罗尼亚。它适用于整个西班牙,包括加泰罗尼亚。如果我们使用一种大家都理解的语言,那就更好了,因此我们都在思考和参与。感谢您的理解。
 
#7

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

no creo que lo haya hecho con mala intención.
#8

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Posiblemente no, pero como dice acrasol, cuestión de educación. Ella escribe en catalán, bien. Tu la contestas en castellano, perfecto. Pero lo normal es que cuando ella te vuelve a responder lo haga en castellano por educación a ti y al resto del foro.
#9

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Pues eso mismo iba yo a decir.
La primera vale, pero la segunda ...... 
#10

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Si us plau, no toqueu allo que no sona.
El fil a començat en català i tothom que ha contestat és per q l'ha entes sense cap problema.
No és qüestio d'educacio el poder fer servir la teva llengua. Més faltaria!!!
En sou concients d'això??
#11

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Si les persones que responen a la clienta són, com sembla, Assessors del Real Automòbil club de Catalunya.. Honestament no sembla la reacció que ningú vol quan se sent defraudat per un servei i ho expressa: culpar al client, ofendre'l, i després atacar l'ús de la seva llengua catalana.
#12

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Et puc dir sens dubte que les persones que han respost no pertanyen al RACC.
Ara bé, sent un fòrum que no té relació amb el RACC sinó amb forers de tota mena, pèrits, assessors, empleats de companyies d'assegurances, particulars, ja que suposo que tots agraeixen l'ús del castellà per no haver de fer servir el traductor.
Que tampoc hi ha més a dir sobre això en realitat..

Amablemente traducido por Google. 
#13

Re: RACC- Assegurança de la llar NEFASTA!

Coincido con el mensaje en japonés de Emmamani. (traducido en google).
Si prefiere usar su lengua está en su derecho, pero que piense que se puede reducir mucho el número de profesionales que puedan contestar.