Acceder

Cuenta corriente para S.C.P

1 respuesta
Cuenta corriente para S.C.P
Cuenta corriente para S.C.P
#1

Cuenta corriente para S.C.P

Hola,
Próximamente voy a constituir una S.C.P. y querría que me recomendáseis bancos que tengan cuentas para este tipo particular de sociedades y que no tengan gastos de mantenimiento, transferencia, visa, etc...
Mi gestor me ha comentado que mejor no utilizar mi banco habitual, pues aunque sea incorrecto, es habitual que en caso de haber una incidencia en una de las cuentas la compensen con la otra...
Me interesa saber si al recibir transferencias en esta cuenta, salen únicamente los datos de la SCP o también de los socios, pués habitualmente recibiremos pagos mediante este método y creo que daría poca "imagen" que salgan más datos que los de la SCP.
Muchas gracias por vuestros comentarios y sugerencias.

#2

Re: Cuenta corriente para S.C.P

Hola

Veig que ets de Girona, jo et recomanaria dues entitats , el Banc sabadell te el compte expansió tots els serveis d'un banc gran , targeta de crèdit i debìt de franc i el cte corrent remunerat a euribor + 1 a partir del primers 6000 €. I no et cobren per les transferències. Si gires rebut et cobren 0,60 centims per rebut indepenentment de l'import. Si necessites TPV pels cobraments la comissió és molt baixa, etc

També hi ha opció de Caixa guissona tot i que no tenen oficina fisica a girona es pot fer tot on-line , i no et corben comissions per res, o quasi bé res.No tenen TPV virtual el físic ja no ho sé.

En quant a lo de si el titular del cmpte corrent serà la scp, jo diria que si, perquè tot i no tenir personalitat jurídica pròpia, com les comunitats de propietaris, aquestes ultimes el compte corrent està a nom de la comunitat ja que tenen el seu propi CIF.

Depen del negoci que sigui t'interessaria millor una SL, pel tema de la imatge.

Si vols confirmar lo del compte truca a qualsevol oficina del Sabadell i els hi comentes, aixi tindràs el 100% de seguretat.