Acceder

Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

444 respuestas
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
6 suscriptores
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
Página
7 / 31
#91

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Para pedir fe de vida debéis de ir al registro civil ubicado en la plaza Medinacelli. Es una plaza que se encuentra en medio del paseo marítimo. No se necesita cita previa. Cuando entréis vais al punto de información y cuando digáis el motivo de la visita os dan un número y como siempre...a esperar turno, aún así fuí rápido. No os olvidéis el DNI. Deeeeuu!!!

#92

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Buenos dias
he pasado por mi banco la Caixa, he preguntado tema prestamos hipotecarios para esta proyecto y la verdad no saben mucho.
con respecto al 80 % y el 20 % segunda hipoteca si no tienes mas prestamos tipo tarjetas de credito puede que te la acepten sin problema
lo del 10 % de iva tendrás que tenerlos osea unos 14 mil € aprox a eso deberás sumar el papeleo unos 1700 € como dice la carta
solo para que lo tengan en cuenta que este proyecto.
Un saludo .

#93

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola, en relación al registro civil para solicitar fe de vida, como he comentado antes está en la Plaza Medinacelli, en medio del paseo de colón, banda derecha sentido plaza colon. Antes me he equivocado y he puesto paseo marítimo. I'm Sorry!!!

#94

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

hola!

Aquest diumenge tindré la cita per veure pisos dels differents tipus. Primer de tot volia saber si algú de vosaltres ha vist planòls dels pisos o si hi ha un lloc on es poden veure. Jo crec si en un dia miro més que 10 pisos sense cap planòl al final del dia no sabré com eren.
Els que ja heu anat en sabeu més? Quan et toca mirar pisos están tots els que están en la graella que ens van enviar per visitar? Donen el mateix dia algún planòl dels pisos que vols veure?

Moltes gracies!

#95

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

http://www.pmhb.org/ofertacom.asp?id=4&subid=13

En la pagina anterior hay una relación de las distintas tipologías de pisos, si clicas a su derecha abres el plano o planillo

#96

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

que bien, muchas gracias! Hace un tiempo se podia ver algunos pocos planos, pero no tantos como ahora, genial!

#97

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Muchas gracias!!!

#98

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola, ahir vaig anar al patronat i m han dit que esta tot molt atrasat i ara començan a cridar els de les llistes de afavorits.

#99

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Escolteu casi q tb podriem fer un grup de watsap qui vulgui

#100

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

HoLa,

NO se que vols dir amb "que tot esta molt atrasat..." nosaltres tenim la visita als pisos o digali jornada de portes obertes aquest cap de setmana i la seleccio pasat sant joan

#101

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Bon dia a tothom, algú sap què signifiquen les lletres que indiquen el tipus d'habitatge?

Jo també tinc cita aquest diumenge i el 30 per escollir pis...

Gràcies

#102

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Avui he fet la visita del pisos i la veritat és que m'he endut una sorpresa negativa. M'ha donat la sensació d' estar amb una caserna de la guardia civil, els acabats molt dolents, els endolls mal col.locats, a l' interior dels pisos tot es pladur, les parets de la finca ni rebosades ni pintades,el lavabo dels pisos de 62m2 han fotut la banyera davant de la finestra!!! per la qual cosa no pots posar mampara ja que al obrir la finestra topa amb la imaginable mampara,i a mes massa gran per ser un lavabo,tela!!! Tot és formigò pur i dur. El safareig no té sortida d'aire i a la cuina hi ha una finestra que quan l'obres tampoc dona a una sortida d'aire. Despres, hi han alguns safareigs que dona al passadís i separat per un plastic, es a dir, que si jo estic al safareig i tu a passadís... ens veiem. En fí, es una llàstima perque l' ubicació és excelent pero no valen ni molt menys el que demanen. Potser estic equivocat però en cap moment he quedat embabat quan veia els pisos. Jo no em quedo cap, prefereixo invertir els meus diner en allò que sigui molt millor que no el que he vist avui. Adeu!!!!

#103

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Tan mal te han parecido?

#104

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola alguien me puede informar de que horarios de vista hay este domingo??

Tenía que ir el sábado pero por un imprevisto no he podido.

#105

Re: Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

No me han gustado. Pero es una opinión muy personal. Lo que a mi no me gusta a otro le encanta y viceversa. El pàrquing està bien y los trasteros son grandes. Pero sobretodo mirar los detalles. Pero si te gusta alguno y te sentirás bien en uno de estos pisos, adelante!!!. Simplemente yo no he tenido buenas sensaciones al verlos,