Acceder

Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

444 respuestas
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
6 suscriptores
Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)
Página
12 / 31
#166

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

i saps si queden les plantes mes altres d'altres tipus de pis o ja esta tot pillat?
en definitiva, què queda? ten'r recordes?

gràcies

#167

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Jo he trucat aquest matí al Patronat (9:30h) i m'han dit que de moment havien adjudicat 27 pisos, però no m'han donat el detall de quins eren concretament.

#168

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

el tipus P eren els millors...
una pena

#169

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

"P"?? Ha comentat que eren els "B", no?

"P" tampoc queden??

#170

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

aix, si B, m'he equivocat

els P són els de 50 metres de dues hab que donen al baluard. Aquests eren la meva 2a opció, espero que encara en quedin...

#171

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Ostras ecanosan, que vaig demà i estic dels nervis... No juguis amb la meva salut! jejejejejeje ;)

Els P també els tinc com a prefes... a veure... Demà us informaré a veure que m' han dit

#172

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

jajaja! veig que no soc l'única a la que li agafará un atac de cor. Els meus prefes són els quadrats de dues habitacions, dels que més n'hi ha, però no trio fins el dia 30!

#173

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Per quin ordre van ho sabeu?

#174

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Jo hi vaig demà i tenia el número 54 del contingent general, per si et serveix d'orientació.

#175

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

te pinta que els P estaran tots pillats ja, pq eren dels bons, 2 hab, quadradets, cuina separada, eren tranquils, amb poc soroll pq donen al baluart i amb claror sense que et dones el sol cosa q feia q eren fresquets i baratets, hipoteca de menys de 100.000 euros.

en fin, jo ja vaig mirant-me altres pq compto que no en quedaran..

#176

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Gràcies albaolba

#177

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

#178

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Hola perdon que te haga una pregunta tonta pero baluard le decis a donde están haciendo los trabajos de arqueología
??, gracias por tu respuesta porque la verdad saque tanta foto de planos de pisos que ahora me parece todo igual, y ya tengo que comenzar hacerme un listado porque voy el viernes , y ya quedan pocos para elegir por ello me quiero llevar una lista de los top 20 jaja
gracias por tu ayuda

#179

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Exacto , es la plaza de atrás que están con las obras de arqueología.

Aquí te dejo imágenes de ordenador de cómo quedará. Es el proyecto inicial que seguro se habrá modificado para dejar ver los restos arqueológicos.

http://www.balcells.es/cxespaipublic.html

#180

Re: Promoción dret superficie Doctor AIguader (BCN)

Algú sap si hi ha possibilitat de posar gas a la fica?