Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
5.792 / 16.988
#46329

Re: Farmas USA

ACTC

En la NBC

http://www.nbcnews.com/health/health-news/stem-cells-treat-multiple-sclerosis-mice-n123761

"The company released a video to show the benefits. Untreated mice were suffering. “They are paralyzed. They on their backs. They are dragging their limbs. They are in really sad shape,” ACT’s chief scientific officer, Dr. Bob Lanza, told NBC News."

“Treated animals, they are walking and jumping around just like normal mice.”

Lanza says human trials are many months away, but he thinks it will not be necessary to use controversial cloning technology to make perfectly matched human embryonic stem cells to treat patients.

“We can use an off-the-shelf source and it’ll work for everyone,” he said. “So you can use them and not worry about rejection.”

The company is also testing stem cells for treating a form of blindness."

En UK se hacen eco también:

http://www.independent.co.uk/news/science/human-stem-cells-successfully-treat-multiple-sclerosis-in-mice-9496400.html

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#46330

Re: Farmas USA

Los de Zacks son buena gente hombre... si mal no recuerdo son ellos los que le han dado 9$ de PO a THLD (se supone que a un año vista)... quieren que me pegue la fiesta de mi vida xD

#46331

Re: Farmas USA

THLD
Si vemos los 9, tu fiesta será la mía también

#46332

Re: Farmas USA

Sinceramente... o es a base de misiles o yo no estaré dentro... A los 6 le doy boleto si o si. Pero ojalá premie a los que aguanten.

#46334

Re: Farmas USA

Con los palos que estamos llevando, ahora casi todos somos del club del más vale pájaro en mano.....
Primero que las veamos a 6, y ahí decidiremos
THLD

#46335

Re: Farmas USA

ACTC

Que buena pinta!!

#46336

Re: Farmas USA

ACTC

Rueda de prensa el lunes para hablar de la conclusión del litigio, que la verdad es que nos ha salido el doble de caro de lo que esperábamos: 25 kilos. Se especula que es un acuerdo abusivo, pero que nos corría prisa cerrarlo para subir al Nasdaq o que se produzca la joint venture. No sé, no sé... La pregunta es: ¿De dónde van a sacar los 12 kilos que faltan?

En cualquier caso, en la rueda se prensa se tratarán también:

-- Publication of Mesenchymal Stem Cell study in Stem Cell Reports

-- Initiation of myopic macular degeneration trial at Jules Stein Eye
Institute at UCLA

-- Update on clinical plan for AMD and SMD trials

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»