Rankia España Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Pulso de Mercado: Intradía

289K respuestas
Pulso de Mercado: Intradía
157 suscriptores
Pulso de Mercado: Intradía
Página
4.103 / 36.469
#32817

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Yo me apunto al mixto. ;)

#32818

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Ups! No has pillado la indirecta. De todas formas, yo no quiero estar en el mixto :P
Salu2

#32819

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Yo también. Y si hay quien analice más aspectos, también me viene bien. ;)

#32820

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Ohhhhhhh!!! Vaya, vaya... pues más bien o blanco o negro, ser gris no vale ¿eh? :P
Salu2

#32821

Re: Pulso de Mercado: Intradía

No soy gris!!! es que me gustan todos los colores, pero (no se lo digas a nadie) me encanta cuando las noticias van llevando los precios por donde dice el técnico que tienen que ir... XD

#32822

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Prefiero no pillarla, porque si realmente te sale esa cifra TIEMBLO :S

Ya vi en el análisis de ayer de Head que una de las posibilidades eran los 96xx, y para mi eso solo lo justificaría un NO de los griegos (I know, tú no tienes las noticias en cuenta, pero en el grupo mixto sí :P).

#32823

Re: Pulso de Mercado: Intradía

Prime Minister Alexis Tsipras is reconsidering the last-ditch offer made by European Commission President Jean-Claude Juncker, sources have told Kathimerini.

Kathimerini understands that the pressure caused by the closure of banks as well as the expiration of the Greek bailout program on Tuesday has caused some members of the government to urge Tsipras to accept Juncker’s offer.

Sources said the prime minister’s office has already informed the Commission that it is examining the proposal.

According to what is known of the proposal Tsipras would have to send a written acceptance of the version of proposals from the lenders published on Sunday, with a pledge to campaign for them to be accepted in the planned July 5 referendum.

The offer published on Sunday incorporated a proposal from Greece that would set value-added tax rates on hotels at 13 percent, rather than at 23 percent as originally planned in the lenders' proposals. It was not immediately clear whether there would be any additional changes.

If the offer were accepted, the eurozone finance ministers could adopt a statement saying that a 2012 pledge to consider stretching out loan maturities, lowering interest rates and extending an interest payment moratorium on eurozone loans to Greece would be implemented in October.

The offer would be conditional on a letter to Juncker, Eurogroup chairman Jeroen Dijsselbloem, German Chancellor Angela Merkel and French President Francois Hollande arriving in time to arrange an emergency meeting of the Eurogroup on Tuesday.

http://www.ekathimerini.com/198709/article/ekathimerini/news/greek-government-reconsidering-junckers-last-minute-proposal-sources-say

 

Mis disuclpas sin está duplicado.

Mi apuesta: Dirá que sí, que vale, queno está mal. Y recomendará votar sí en el referéndum.

Patada adelante.

 

#32824

Re: Pulso de Mercado: Intradía

No, yo no tengo en cuenta las noticias... últimamente me llaman el "censor" o el "radical" y me lo tomo así... Por eso se lo comentaba a primeras horas a Intinto. Después de ver lo del finde, puedes ver de qué pie cojea cada uno y hasta dónde llegamos los españoles. Creo que el nombre del hilo "confunde" a los usuarios.
Salu2

Brokers destacados