Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
8.460 / 16.987
#67674

Re: Farmas USA

Pues la PBYI siguen igual de mal, yo en estos precios y viendo que no está cambiando nada, me da que rompe soporte de 110

#67675

Re: Farmas USA

aaaaaaaaaaaah! ya decía yo

#67676

Re: Farmas USA

Ultimo report de SNSS, el de Q1

http://seekingalpha.com/article/3141576-sunesis-pharmaceuticals-snss-ceo-dan-swisher-on-q1-2015-results-earnings-call-transcript

 

I will recap financials announced this morning beginning with our cash position. We ended the quarter with $39.8 million in cash compared to $43 million at the end of 2014. This decrease of $3.2 million was primarily due to $11.6million of net cash used in operating activities and $1.6 million of principal payments against notes payable, partially offset by $10 million raised from sales of common stock through the company’s at-the-market facilities with Cantor.

A further $7.5 million was raised in April through this facility net of fees, resulting in a pro forma March 31 cash bounce of $47.3 million. This capital is expected to be SUFFICIENT to fund the company to the MIDDLE OF 2016.

————————-

Así que si la compañía afirma que tiene suficiente pasta hasta mediados de 2016 has de restarle 6 meses a esa fecha ( de promedio ), con lo que es mas que probable que para finales de este año caiga otra dilucion. Todo depende las prisas con las que quieran hacer las cosas y la comodidad con la que quieran ejecutar la dilucion.

Podria interesarles subir el precio para entonces, ojo. Asi diluyen menos.

SNSS

#67678

Re: Farmas USA

Leyenda y Crack !!!! nos ha echo ganar muuuuucho dinero......

#67679

Re: Farmas USA

Una pena que hace mucho tiempo no aparece por aquí, los últimos meses apenas posteaba en rankia y ahora veo que está dado de baja.