Rankia España Rankia Argentina Rankia Brasil Rankia Chile Rankia Colombia Rankia Czechia Rankia Deutschland Rankia France Rankia Indonesia Rankia Italia Rankia Magyarország Rankia México Rankia Netherlands Rankia Perú Rankia Polska Rankia Portugal Rankia Romania Rankia Türkiye Rankia United Kingdom Rankia USA
Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
85 suscriptores
Farmas USA
Página
7.744 / 16.985
#61946

Re: Farmas USA

Preclinical Data Presented at AACR Demonstrate Synergistic Anti-Tumor Effects of Peregrine Pharmaceuticals' Phosphatidylserine (PS)-Targeting Antibodies With Immune Checkpoint Inhibitors in Models of Melanoma and Breast Cancer
Peregrine Pharmaceuticals, Inc.
32 minutes ago
GlobeNewswire


- Combination Treatment Reduces Tumor Immune System Blockade and Enhances Tumor Specific Immune Responses -

- Studies Reveal Significant Increases in Tumor-Infiltrating CD8+ T Cells and Immune-Activating Cytokines while Decreasing Tumor-Promoting Macrophages and Myeloid Cells -

TUSTIN, Calif., April 21, 2015 (GLOBE NEWSWIRE) -- Peregrine Pharmaceuticals, Inc. (PPHM) (PPHMP) today announced the presentation of data from preclinical studies demonstrating the combination of phosphatidylserine (PS) blockade with anti-PD-1 or anti-CTLA-4 immune checkpoint inhibitors promoted strong, localized and enhanced efficacy in models of melanoma and breast cancer. These data were presented at the 106th Annual Meeting of the American Association for Cancer Research (AACR) being held in Philadelphia, Pennsylvania from April 18-22, 2015. Peregrine's lead PS-blocking antibody, bavituximab, is currently being evaluated in second-line non-small cell lung cancer (NSCLC) in a Phase III clinical trial named Sunrise.

PPHM

#61947

Re: Farmas USA

OCAT

Otra aparición de Lanza aquí. Que sea el único científico en un acto de este tipo añade interés al asunto.

THE COMMON GOOD FORUM, May 14, 2015
Venture Economics, Public Policy & Investment: Our Nation’s Future

http://thecommongood.net/2015/04/the-common-good-forum-may-14-2015/

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#61948

Re: Farmas USA

¿Y que narices pasa con las THLD?????????????

#61949

Re: Farmas USA

NYMH

BT, ya sentado para ver la bolsa. La pre tan verde se ha vuelto roja, espero que las órdenes en 1.57 sea de gente que piensa que le puede entrar en los primeros minutos locos.

"Buf, se me está haciendo más largo que un dia sin bolsa"

#61950

Re: Farmas USA

ja,ja pero que te pasa con THLD esta vez? Entraste el miercoles de la semana pasada y cada dia sueltas algo?
tu quieres que brinque una farma cada vez que la compras, rapidito y pronto!! pues con esta lo llevas(mos) claro ...
hay press release? pues de momento no hay. Asi que toca aburrirse ...

THLD

#61951

Re: Farmas USA

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr......
La verdad es que esta es muy, pero que muy cansina....

Mantengo BLRX CTIX DIRA PPHM y THLD....

Ahora me muevo menos, pero si una no tira, no me cuesta nada largarla....
Me huele que hoy tendremos otra vez rojo en THDL, mientras las RNN ya suben un 6% en pre....

Brokers destacados