Acceder

Chicharros USA - bolsa internacional

88,4K respuestas
Chicharros USA - bolsa internacional
174 suscriptores
Chicharros USA - bolsa internacional
Página
1.303 / 11.099
#10417

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

CXRX,,alguien sabe que le pasa,,,he comprado a 4,90 y no se mueve.

La unica analista de la que me fio y sigo es .....la portera de mi casa.

#10418

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Lamadrequelospario,,han parado cotizacion.

La unica analista de la que me fio y sigo es .....la portera de mi casa.

#10419

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

CXRX es lo mismo que se preguntan los usanos preguntan si "is halted"

Edito y pego: PARECE QUE ESTÁ SUSPENDIDA.

IIROC Trade Resumption - Concordia International Corp.

Toronto, Ontario--(Newsfile Corp. - October 21, 2016) - Trading resumes in:

Company:

Concordia International Corp.

TSX Symbol:

CXR (all issues)

Resumption Time (ET):

14:25


IIROC can make a decision to impose a temporary suspension of trading in a security of a publicly listed company, usually in anticipation of a material news announcement by the company. Trading halts are issued based on the principle that all investors should have the same timely access to important company information. IIROC is the national self-regulatory organization which oversees all investment dealers and trading activity on debt and equity marketplaces in Canada.

- 30 -

For further information: IIROC Inquiries 1-877-442-4322 (Option 3) - Please note that IIROC is not able to provide any additional information regarding a specific trading halt. Information is limited to general enquiries only.

http://www.newsfilecorp.com/release/23152/IIROC-Trade-Resumption-Concordia-International-Corp.#.WApaZMf_YUU

#10420

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

CXRX

No sé no la conozco, es algo del CEO, pero hablan de 10$, otros de 50$, no sé si será bueno o malo. A lo mejor te va muy bien.

#10421

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Mecaguenloscojones la he comprado con el movil antes de llegar a casa y me encuentro esto,,,

La unica analista de la que me fio y sigo es .....la portera de mi casa.

#10422

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

CONCORDIA INTERNATIONAL CORP. ANNOUNCES CEO TRANSITION PLAN

OAKVILLE, ON, Oct. 21, 2016 /CNW/ - Concordia International Corp. ("Concordia" or the "Company") (NASDAQ: CXRX) (TSX: CXR) today announced that Mark L. Thompson will step down as Chief Executive Officer of the Company following the appointment of a successor.

"Mark was our founder and successfully built Concordia into an international specialty pharmaceutical company. Under his leadership, Concordia today has a robust product pipeline and a platform that reaches patients in over 100 countries. He and the Board agreed that this would be the ideal time for a leadership change at the Company and the Board thanks him for his significant contribution over the years," said Jordan Kupinsky, Lead Independent Director.

A search process for a new CEO is underway.

"This is an important juncture for Concordia," continued Mr. Kupinsky. "We recently closed a very successful US$350 million debt offering and completed a strategic review of the business. With a portfolio of more than 200 products, a platform for continued international expansion, a strong commercial footprint and opportunities for organic growth, we look forward to building on our past successes."

Mr. Thompson will also step down from the Board of Directors, where he serves as Chairman, when a successor has been appointed.

About Concordia

Concordia is a diverse, international specialty pharmaceutical company focused on generic and legacy pharmaceutical products and orphan drugs. The Company has an international footprint with sales in more than 100 countries, and has a diversified portfolio of more than 200 established, off-patent molecules that make up more than 1,300 SKUs. Concordia also markets orphan drugs through its Orphan Drugs Division, consisting of Photofrin® for the treatment of certain rare forms of cancer, which is currently undergoing testing for potential new indications.

Concordia operates out of facilities in Oakville, Ontario and, through its subsidiaries, operates out of facilities in Bridgetown, Barbados; London, England and Mumbai, India.

#10423

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Traducción GOOGLE

CONCORDIA INTERNATIONAL CORP. ANUNCIA PLAN DE TRANSICIÓN CEO

Oakville, ON 21 de octubre, 2016 / PRNewswire / - Concordia International Corp. ( "Concordia" o la "Compañía") (NASDAQ: CXRX) (TSX: RXT) anunció hoy que Mark L. Thompson renunciará como presidente ejecutivo funcionario de la Compañía tras el nombramiento de un sucesor.

"Mark fue nuestro fundador y construido con éxito Concordia en una empresa farmacéutica especializada internacional. Bajo su dirección, Concordia tiene hoy una sólida cartera de productos y una plataforma que llega a los pacientes en más de 100 países. Él y la Junta de acuerdo en que este sería el momento ideal para un cambio de liderazgo en la sociedad y el Consejo le da las gracias por su contribución significativa en los últimos años ", dijo Jordan Kupinsky, director Principal Independiente.

Un proceso de búsqueda de un nuevo CEO está en marcha.

"Este es un momento importante para la Concordia", continuó el Sr. Kupinsky. "Recientemente hemos llegado a un muy exitoso US $ 350 millones oferta de deuda y hemos completado una revisión estratégica de la empresa. Con una cartera de más de 200 productos, una plataforma para la continua expansión internacional, una fuerte presencia comercial y oportunidades de crecimiento orgánico, esperamos construir sobre nuestros éxitos del pasado ".

El Sr. Thompson también renunciará a la Junta Directiva, donde se desempeña como Presidente, cuando un sucesor haya sido designado.

Acerca de Concordia

Concordia es una compañía farmacéutica especializada diversa, internacional centrada en productos farmacéuticos genéricos y el legado y medicamentos huérfanos. La compañía tiene una presencia internacional con ventas en más de 100 países, y cuenta con una cartera diversificada de más de 200 moléculas establecidos, sin patente que conforman más de 1.300 SKU. Concordia también comercializa medicamentos huérfanos a través de su división de medicamentos huérfanos, que consiste en Photofrin® para el tratamiento de ciertas formas raras de cáncer, que actualmente se encuentra en fase de pruebas para nuevas indicaciones potenciales.

Concordia opera fuera de las instalaciones en Oakville, Ontario y, a través de sus subsidiarias, opera fuera de las instalaciones en Bridgetown, Barbados; Londres, Inglaterra y Mumbai, India.

#10424

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Estas cosas no suelen salir bien,,,,veremos,curado de espanto estoy ya.

La unica analista de la que me fio y sigo es .....la portera de mi casa.

Brokers destacados