Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
225 / 16.991
#1793

Re: Farmas USA

Yo creo que lo de hoy ha sido un movimiento interesante y con cierto volumen, hasta 2,95... Presagio de lo que cre/ espero que suceda antes de Junio.
Me puedo equivocar.Espera a ver como se mueve mañana .

#1794

Re: Farmas USA

Me iré a la cama pensando en que mi compra en 2.95 mañana será provechosa.

Tambien me iré a la cama pensando en las compañeras de GYM de framus... que también son provechosas !

#1796

Re: Farmas USA

http://ir.sunesis.com/phoenix.zhtml?c=194116&p=IROL-sec

Puedes descansar tranquilo.
First Quarter 2012 and Recent Highlights
• Continued strong execution of VALOR trial. Enrollment and execution in the VALOR trial continues to be strong, with 317 patients enrolled as of yesterday, which remains on track for the conduct of the interim analysis in the third quarter of this year.
• Announced $25.0 million vosaroxin royalty agreement with Royalty Pharma. In March, Sunesis announced that Royalty Pharma agreed to pay Sunesis $25.0 million, under certain circumstances related to the successful development of vosaroxin, to acquire a royalty on future worldwide net sales of vosaroxin on terms and conditions previously disclosed.
• Granted U.S. patent covering vosaroxin compositions. In March, the U.S. Patent and Trademark Office granted Sunesis Patent No. US 8,138,202 B2 covering certain compositions related to vosaroxin, which provides patent exclusivity through mid-2030 in the United States. A family of corresponding patent applications is pending internationally.

#1798

Re: Farmas USA

Estamos pasando por encima de la info de ARNA. Según el After no se ha tomado buena.
Resumen: el que no acuda se diluirá, menudos TIBURONACOS!!!!!

#1799

Re: Farmas USA

Apuesta que proponen:
Algo vs posibilidad de (nada+nada).
Demasiado riesgo para acudir.

Mañana será un día de decisiones.!

Te puede interesar...
  1. Carteras Crecimiento y Conservador. ABRIL 2024.
  2. China huye de la deuda USA y potencia alzas Oro
  1. Carteras Crecimiento y Conservador. ABRIL 2024.
  2. China huye de la deuda USA y potencia alzas Oro
Brokers destacados