Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
13.787 / 16.997
#110289

Re: Farmas USA

#110290

Re: Farmas USA

Si,ez un poco rollo. Yo me jaarto a leer 😀.
En el enlace de czd ponen casos p.ej. de divis y sus ajustes

Pero vamos en tema de comisiones confío bte en Ibkr son muy profesionales y no me he he encontrado casos raros. Y con las comisiones que tiene => poder operar más sin tenerlas en cuenta

Solo se que no se nada.

#110291

Re: Farmas USA

 

Dynavax Announces Publication of Preclinical Study of TLR9 Agonist in Lung Cancer

......a preclinical study demonstrating that inhalation of a TLR9 agonist can stimulate effective immunity against lung tumors and complement the actions of PD-1 blockade to generate durable, systemic anti-tumor immunity

http://investors.dynavax.com/news-releases/news-release-details/dynavax-announces-publication-preclinical-study-tlr9-agonist

#110292

Re: Farmas USA

CBIO

peer-reviewed publication of previously reported data from the Phase 1 trial of marzeptacog alfa (activated) (MarzAA) in individuals with hemophilia A or B with or without inhibitors in the Journal of Thrombosis and Haemostasis.

Subjects in the international Phase 1 open-label study ( NCT01439971) were assigned to single dose MarzAA cohorts (0.5, 4.5, 9, 18 or 30 μg/kg). MarzAA showed linear dose-response PK across the 4.5-30 μg/kg dose range, with a terminal half-life of 3.5 hours. Dose-dependent shortening of activated partial thromboplastin time (aPPT) and prothrombin time (PT), and an increase in peak thrombin, determined with a thrombin generation assay, was also observed. MarzAA was well tolerated at all dose levels and was not associated with dose-limiting toxicity. No treatment-emergent severe or serious adverse events occurred.

“MarzAA showed favorable pharmacological data in this first-in-human study and no potential safety concerns were identified. Together, these results supported further examination of MarzAA for the treatment of hemophilia A or B with inhibitors, particularly via subcutaneous administration,” said Ralph Gruppo, M.D., lead study author.

http://ir.catalystbiosciences.com/phoenix.zhtml?c=254141&p=irol-newsArticle&ID=2365839

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#110293

Re: Farmas USA

PBYI

Granted Marketing Authorization in Europe for NERLYNX (neratinib) for Extended Adjuvant Treatment of Hormone Receptor Positive HER2-Positive Early Stage Breast Cancer

https://www.streetinsider.com/FDA/Puma+Biotech+%28PBYI%29+Granted+Marketing+Authorization+in+Europe+for+NERLYNX+%28neratinib%29+for+Extended+Adjuvant+Treatment+of+Hormone+Receptor+Positive+HER2-Positive+Early+Stage+Breast+Cancer/14571759.html?si_client=intbro

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#110295

Re: Farmas USA

Joder, sois más rápidos que el rayo. Venía a poner lo de ADXS, pero ya ná, jeje. Espero que os remonte!

#110296

Re: Farmas USA

Y empezó la tan esperada corrección,?.. habitual en Septiembre, con los Índices en sobre compra era de esperar, pues desde 29 de Agosto me mantengo 70 % en cash e igual líquido lo que me queda y espero por las rebajas de este mes

Te puede interesar...
  1. SP500 en máximos con gran debilidad interna
  2. Las Bolsas reviven en mayo bajo el liderazgo de las tecnológicas
  3. El gráfico semanal: Salesforce y la compleja búsqueda del equilibrio en la valoración de las tecnológicas
Brokers destacados