Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
12.394 / 16.990
#99145

Re: Farmas USA

Cada cuanto cobra bankinter comisión por tener en depósito las acciones en el bankinter broker?

#99146

Re: Farmas USA

NVIV

Sixth Patient Conversion in The INSPIRE Study of the Neuro-Spinal Scaffold™

the patient enrolled in December in the INSPIRE study of the Neuro-Spinal Scaffold has improved from a complete AIS A spinal cord injury to an incomplete AIS B spinal cord injury in the time between discharge and the one-month evaluation. This is the sixth out of the eleven patients (54.5% conversion rate) in follow-up to have had an AIS grade improvement. Two patients who have not yet converted are early in follow-up, with conversion possible before the six-month endpoint.

http://www.invivotherapeutics.com/press-releases/sixth-patient-conversion-in-the-inspire-study-of-the-neuro-spinal-scaffold/

Intento entrar a largo mientras aún no se ha activado el pre.

Edito: No creo que me entre. Y preparo corto para después.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#99147

Re: Farmas USA

CASC

offerings of 23,182,000 shares of its common stock at a price to the public of $3.30 per share, for expected gross proceeds of approximately $76.5 million and 1,818 shares of its Series E convertible preferred stock at a price to the public of $3,300 per share, for expected gross proceeds of approximately $6.0 million.

http://finance.yahoo.com/news/cascadian-therapeutics-prices-82-5-135046454.html

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#99148

Re: Farmas USA

GNVC

Halted: comprada a 7 $ por XON

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#99149

Re: Farmas USA

En R4 es de un 0'30%.

#99150

Re: Farmas USA

Off-topic

Son unos chorizos..yo estoy en discusiones con ellos por el cambio euro/dolar y los tíos que no reconocen que aplican un % sobre el cambio diario cuando dí la orden a cierre de mercado a 1,055 y me hacen el cambio a 1,08X..que si el par, que si el no par...el par los &%(%&/%(%&

Me parece bien que me cobren la comisión pero que me lo digan y no me mientan a la cara.

Bankinter

#99151

Re: Farmas USA

Hace unos meses colgué un artículo que venía a decir prácticamente lo mismo. No sabría decir si era del mismo autor... a ver si lo encuentro.

GILD

Brokers destacados