Acceder

Farmas USA

135K respuestas
Farmas USA
86 suscriptores
Farmas USA
Página
5.844 / 16.989
#46745

Re: Farmas USA

ETRM otra que lucha por el mercado de la obesidad
Advisory Committee FDA
---http://www.biopharmcatalyst.com/2014/06/etrm-advisory-committee-results-exas-approval-decision-due-august-ecyt-vintafolide-rights-returned-by-mrk-rcpt-gale-news/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Biopharmcatalyst+%28BioPharmCatalyst%29
----

----http://ir.enteromedics.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=855233
*****
Buena para entrar en el sell off de estos días, vender en el pullback y recomprar en el suelo durmiente que debe hacer hasta finales de Nov con vistas al run up y casi probable aprobación en Diciembre
---

Edito: Me equivoco pues 17% en pre_ market
--

#46746

Re: Farmas USA

ACTC

Sentimiento alcista y nueva patente (concedida tras 6 años, que ya es normal)

patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&co1=AND&d=PTXT&s1=%22advanced+cell+technology%22&OS=%22advanced+cell+technology%22&RS=%22advanced+cell+technology

Claim#1. A method of producing differentiated cells, comprising:
i) obtaining morula cells or inner cell mass cells from a human blastocyst by mechanical and/or enzymatic means
ii) inducing the morula cells or inner cell mass cells to differentiate directly into differentiated cells, wherein the inducing step comprises:
a) addition of a differentiating agent directly to the morula cells or inner cell mass cells or
b) placement of the morula cells or inner cell mass cells directly in a differentiation environment chosen from a flat adhesive environment, a microgravity environment and a 3D adhesive environment
iii) isolating the differentiated cells from ii), thereby producing differentiated cells.

It is a more specific object of the invention to provide a method for inducing genetically engineered inner cell mass cells to differentiate into progenitor cells which can be used for cell therapy or for the generation of tissues and organs for transplantation, wherein a desired gene is inserted, removed or modified in the genetically engineered inner cell mass cells.

It is another object of the invention to provide improved methods of transplantation therapy, comprising the usage of isogenic or syngenic cells, tissues or organs produced from the differentiated cells produced according to the invention. Such therapies include by way of example treatment of diseases and injuries including Parkinson's, Huntington's, Alzheimer's, ALS, spinal cord injuries, multiple sclerosis, muscular dystrophy, diabetes, liver diseases, heart disease, cartilage replacement, burns, vascular diseases, urinary tract diseases, as well as for the treatment of immune defects, bone marrow transplantation, cancer, among other diseases.

«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»

#46747

Re: Farmas USA

ACTC

Ahí, ahí, que empiecen a sacar cosas ya. Me hace ilusión pensar que he clavado el suelo en esos 0'0495. A ver si esta OTC me da lo que Cerp me quito, que no es poco!. Esta es nuestra jubilación Anita!!

#46748

Re: Farmas USA

Otra new de ZLCS. Lo estan vendiendo todo. Ahora el Programa "Sodium Chanel". El otro dia el CHTS, y su Madre adoptiva Ephirus presento buenso resultados Ph3 el otro dia. A ver si la dejan disparar. Yo estoy enganchado en ella desde noviembre pasado ( debacle 4,x a 0,8 ). Promedie a 1,1 ya hace 6 meses. Me quedo a verla rebentar o recuperar un poquito. Masoca que soy. A ver si se anima a cerrar el GAP de noviembre.
COmo bien lei por ahi, Ephirus solo ha aceptado el Merger para usarla de entrada al Nasdaq, no le interesa nada de ZLCS. Por eso estan haciendo cash vendiendo/licenciando todo. Para mi nos vamos mas al 2$ que al 1$ pero cada uno..... Nos ha metido en cada percal esta....

#46751

Re: Farmas USA

ACHN

Achillion se centra en las soluciones para los problemas más difíciles de la enfermedad infecciosa.

http://ir.achillion.com

Brokers destacados